School of Architecture N.T.U.A. | Σχολή Αρχιτεκτόνων Ε.Μ.Π
Architectural Design 8a, 2018 | Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός 8α, 2018

Faculty
Ariadni Vozani (dept. III)
Eleni Haniotou, Thanos Pagonis (dept. II)
Διδακτική Ομάδα
Αριάδνη Βοζάνη (τομέας ΙΙΙ)
Συμμετοχή Τομέα ΙΙ: Ελενη Χανιώτου, Θανος Παγώνης

Studio consultant: Bouki Babalou-Noukaki, Emeritus Professor NTUA
Σύμβουλος μαθήματος: Μπούκη Μπαμπάλου-Νουκάκη, Ομότιμη Καθηγήτρια ΕΜΠ

Tutor: Y. Passia, Collaborators: A. Chazapis, K. Petropoulos
Επικ. Διδασκαλία: Γιώτα Πασσιά, Συνεργάτες: Aντώνης Χαζάπης, Κωσταντίνος Πετρόπουλος

Tuesday 6 March 2018

2η άσκηση | χωρικό ανάλογο


2η άσκηση | χωρικό ανάλογο - διαγραμματική προσέγγιση


Α. Διαγράμματα

Με υπόβαθρα
   .     το τοπογραφικό/ κάτοψη της ευρύτερης περιοχής και  των οικοδομικών τετράγωνων που περιβάλλουν την πλατεία σας (nolli plan)
      .           τομή(ες) που περιλαμβάνουν και τα όρια (κτήρια) της πλατείας   

ζητούνται

α) Διάγραμμα ανάγνωσης και ερμηνείας της περιοχής μελέτης (κινήσεις, θεάσεις, φυτεύσεις). Κάτοψη – τοπογραφικό 

β) Διάγραμμα 1ης σχεδιαστικής προσέγγισης σε αναφορά με τους όρους θεατρικότητας που εισάγετε και με "όνομα"/"τίτλο", που θα συνοψίζει την πρόθεση/ τον χαρακτήρα της επέμβασης  . Κάτοψη –Τομές

To nolli plan επιτρέπει την αντίληψη κενού- πλήρους στην πόλη, με στόχο την κατανόηση κινήσεων και οπτικών φυγών από και προς την πλατεία σε αναφορά με την πόλη.

Β. Χωρικό ανάλογο / τίτλος

Σε αναφορά με τα παραδείγματα που αναλύσατε ζητείται το χωρικό ανάλογο της κυρίαρχης - πιο ενδιαφέρουσας  αίσθησης- ατμοσφαίρας η  χωρικών ποιοτήτων  που εντοπίσατε και που θα θέλατε πιθανότατα να διερευνήσετε περαιτέρω στην συνέχεια του θέματος στην πλατεία σας.

Πρόκειται για κατασκευή μακέτας ‘στερεού αντικειμένου’ 30Χ15 Χ10 ( ύψος). Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε λευκό πηλό έτσι ώστε να έχετε την δυνατότητα να ‘σκάψετε’ και γενικότερα να χειριστείτε ένα υλικό ‘εύπλαστο’ ώστε να αποδώσετε την ιδέα σας με τρόπο που να αναφέρεται και στην ‘τομή’.  Στο blog θα αναρτηθούν εικόνες από σχετικά παραδείγματα  με την ίδια ( χωρικό ανάλογο) ή διαφορετική αφετηρία.  Όποια ομάδα επιθυμεί μπορεί να δουλέψει και με άλλο υλικό τεκμηριώνοντας στην παρουσίαση  την επιλογή της.



No comments:

Post a Comment